Digital signage w branży retail

Digital signage w branży retail

Jednym z największych wyzwań współczesnego marketingu jest znaleźć takie metody promocji, które wyróżnią firmę z tłumu oraz umożliwią skuteczne dotarcie przekazu do wybranej grupy docelowej klientów.

Wraz ze spadkiem efektywności statycznych metod promocji oraz wszechobecnym dostępem do informacji cyfrowej, największe nadzieje pokładane są w nowoczesnych technologiach.

Czy wiesz, że:

  • treści cyfrowe wyświetlane w miejscach publicznych docierają średnio do większej liczby osób niż filmy zamieszczane na Facebooku czy YouTube?
  • przez ostatnie dziesięciolecie ludzie na tyle przywykli do informacji wyświetlanych w formie cyfrowej – na smartfonach, telewizorach czy komputerach, że automatycznie, podświadomnie większą uwagę zwracają na wyświetlacze? Natomiast zwykłe plakaty i billboardy coraz częściej są przez nas ignorowane i traktowane jako element tła otoczenia.

Potwierdzają to badania przeprowadzonych przez firmę badawczą Arbitron, obejmujących ponad 1700 osób, oraz stowarzyszenia OAAA, które specjalizuje się m.in. w badaniu rynku reklamy.

 

Koszt inwestycji w digital signage

Z punktu widzenia kosztu początkowego, infokiosk czy ekran digital signage wydaje się być o wiele droższy niż wydruk plakatów, ulotek czy nawet billboardów. Warto jednak pamiętać o tym, że jest to wydatek jednorazowy i każda kolejna kampania reklamowa odbywa się już bezkosztowo.

Nowe treści są natychmiast wyświetlane klientom, bez czasu i pieniędzy, jakie należy przeznaczyć na wydruk, dostarczenie i montaż treści w wybranym miejscu. Kwestia poprawek nieaktualnych lub błędnych informacji w digital signage to kwestia kilku kliknięć myszy, co ma ogromne znaczenie dla firm, które często zmieniają ofertę, czy wprowadzają nowe promocje.

Korzyści dla branży retail:

  • Digital signage to rozwiązania najsilniej sprzyjające podejmowaniu decyzji impulsywnej przez klientów – w miejscu sprzedaży zapada ok. 80% decyzji zakupowych.
  • Świecący dynamiczny przekaz mocno przyciąga uwagę klientów
  • Do stworzenia i uruchomienia kampanii reklamowej nie będziesz dłużej potrzebował grafika i działu informatycznego – intuicyjność pracy urządzeń pozwala nimi zarządzać przez dowolną osobę.
  • Postawienie DS poza przestrzenią salonu, przyciąga dodatkowych klientów z zewnątrz oraz wyróżnia Cię na tle konkurencji i w szeregu sąsiadów.
  • Wnętrza wyposażone w nośniki DS kojarzą się z miejscami prestiżowymi, tworząc atmosferę ekskluzywności.
  • Zdalne zarządzanie treścią daje możliwość całkowitej zmiany wyświetlanych treści za pomocą kilku klików myszki, z dowolnego miejsca administratora.
  • Oprogramowanie udostępnia raporty z informacją jak poszczególne profile klientów reagują i odbierają przekaz reklamowy, jak zmienia się natężenie ich odwiedzin, dzięki czemu przekaz reklamowy można precyzyjnie dostosować do każdego profilu w ciągu tygodnia, dnia, 
    a nawet godziny.

Wychodząc potrzebom współczesnych firm oraz kierunku, w jakim podąża rynkek reklamy przygotowaliśmy ofertę handlową pt. Informacja na jeden dotyk.

Naszym celem było stworzenie takiego zestawu rozwiązań, które pomogą rozwiązać problem firm działających w trybie offline, tj. prowadzących sprzedaż stacjonarnie – rywalizujących z internetowycmi sklepami 
e-commerce, oraz zbudować ich przewagę konkurencyjną i zwiększyć sprzedaż.

Nasze długoletnie doświadczenie w branży reklamowej jednoznaczenie pokazuje, że technologiczne systemy DS stwarzają zupełnie nowe, perspektywicznie bardzo opłacalne szanse biznesowe.

Jesteśmy w trakcie wprowadzania na polski rynek nowej odsłony digital signage – produktów marki SWEDX.

SWEDX to szwedzka firma, która rozpoczęła swoją działalność na rynku europejskim w 1995 roku. Produkty SWEDX to połączenie jakości, wydajności, ergonomii i wzornictwa.

SWEDX to oryginalny prosty szwedzki design, naturalne materiały, 

Oferujemy konkurencyjne ceny oraz rzadko spotykany w tej branży – krótki termin dostawy. Staramy się na bieżąco aktualizować stany magazynowe wybranych modeli, tak, aby dostarczyć urządzenia w możliwie najkrótszym czasie.

Zapraszamy do współpracy.

Aby dowiedzieć się więcej na temat prezentowanych urządzeń skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 86 477 48 38 lub napisz na: epicenter@epicenter.pl

 

 

Przekaż informacje o tym wpisie zainteresowanym znajomym!
wszystkie wpisy
Digital Signage, a dotarcie do klienta

Oferowane systemy reklamowe pozwolą skutecznie przyciągnąć nowych klientów. W odróżnieniu od statycznych reklam, nasze rozwiązania mają „to coś”, które wyróżni Państwa firmę w gąszczu innych reklamodawców.

Zwiększenie sprzedaży
80%
Jakość odbioru oferty
75%
Dotarcie do klienta z ofertą
90%

Nie musisz nam wierzyć na słowo. Sprawdź naszą ofertę i przykładowe wdrożenia w różnych gałęziach handlu czy przemysłu. Zobacz jak skuteczne narzędzie możesz zdobyć i wyprzedzić swoją konkurencję.

zobacz więcej
Gotowy aby zacząć? Kontakt z nami!
ul. Poligonowa 28a, 18-400 Łomża
tel: +48 86 477 48 38, +48 505 476 652, +48 535 552 050
e-mail: epicenter@epicenter.pl
Masz pytania - napisz do nas!
*
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Epicenter Sp. z o.o. danych osobowych podanych w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych osobowych jest Epicenter Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, ul. Poligonowa 28A, 18-400 Łomża. Podane dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Mają Państwo prawo do modyfikacji, wglądu i żądania zaprzestania przetwarzania podanych danych osobowych oraz ich usunięcia. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani.